12 Mart 2012 Pazartesi

Naruto Özlü Sözler

  Evet beyler bayanlar bu konu güzel durur diye düşündüm. Bir çok söz var anime içerisinde ve çoğu güzel anlamlar taşıyor. Burada onları paylaşıyım dedim. Sizde aklınıza gelen olursa bizlerle paylaşın. Favorilerim jiraiya ve itachinin sözleridir.Hepsi derinden ve anlamlılar.
Sandaime Sarutobi

-Bir Shinobinin Değeri Bildiği Jutsularla Ölçülmez, Onu Değerli Kılan Karekteridir.

Shikamaru
-(hidana) Bir insan bir başka insana lanet okuduğunda 2 tane mezar kazar. Sen benim senseimi benim gözlerimin önünde lanet ile öldürdün bu işten elini kolunu sallayarak çıkacağınımı zannediyorsun?? Senin tanrın benim.

Jiraiya
 -Asla sözünden dönmemek, asla pes etmemek, Naruto, eğer bu senin Ninja tarzınsa o zaman senin ustan olarak, Ben mızmızlanıp duramam. Herkesin bildiği gibi, bir öğrenci Ninja Yolu'nu hocasından miras alır! Pes etmemek bu benim yapmam gereken gerçek seçimdi! Naruto, sen kehanetteki çocuksun artık eminim... Gerisini sana emanet ediyorum! Cesur Jiraiya'nın hikayesi şimdi daha iyi bi sona kavuştu... -Birinin seni düşündüğü yer, geri döneceğin yerdir..

 -Tsunade tarafından sürekli red edildim,Arkadaşımı durduramadım,Ne ustamı nede ögrencimi koruyamadım. Hep hokagelerden biri gibi ölmek istedim,onların yaptıklarının karşısında benim yaptıklarım önemsiz,değersiz şeylerdi. Başarısızlıkların sadece yetenek geliştiren şeyler olduğuna inanarak yaşamıştım... Buna karşılık bende başarısızlıklarımı unutturacak büyük şeyler başaracağıma yemin etmiştim. Ve harikulade bir shinobi olarak ölecektim.En azından bu olmasını umduğum şeydi.Ama bu halimle benim hikayem bu şekilde son buluyor. Pain'i yenip,Akatsuki'yi durdurarak Shinobi dünyasını büyük bir yıkımdan kurtaracağımı düşünmüştüm ama sonunda bu seçimimde de başarısız oldum. Ne değersiz bir hikaye.

 -Bir shinobi'nin en önemli özelliği kaç tane jutsuda bildiği değildir.Önemli olan asla pes etmemesidir. 

Pain
   -Eğer birinin acısını paylaşmazsan, onu anlayamazsın. Ama sadece onları anladın diye, onlarla aynı fikirde de olamazsın.

Uchiha Itachi
 -Eğer beni öldürmek istiyorsan benden nefret et, bana kin duy....ve bir korkak gibi yaşa.Kaç,kaç ve hayata tutun.Benimle aynı gözlere sahip olduğunda beni bul..

-Sen zayıfsın! Neden mi zayıfsın? Çünkü sende nefret eksik! -Kendi arkadaşlarına sırt çevirenler kötü bir son yaşamaya mecburdurlar. Kendini buna hazırla! 


 -Gerçekte nasıl insanlar olduğumuzu bilmiyoruz. Ölümden önceki o ana kadar. Ölüm seni almaya geldiğinde aslında ne olduğunu anlayacaksın. İşte ölüm budur değil mi? 

 -Görünüşüyle ya da kendi ön yargılarınız ile insanları değerlendirmeyin.


 
-Cok konuşuyorsun.Anladık beni tanıyorsun, peki ama kendinin farkında mısın? Sisin icinde yolunu kaybetmişsin ve kendinin burada bulmuşsun.Yolunu şaşırmış bir serseriden başka bir şey değilsin.  Yanlış mıyım?

-Her kim ki dostuna elini bir kes olsun kaldırmıştır ölümü en adi şekillerde tadacaktır.


-Bizler balık değiliz, insanız.Kim olursan ol hayatının son anlarına  dek ne tür bir insan olduğunu bilemezsin.Kişi anca  ölüm anında  tabiatının farkına varabilir.İşte ölüme de bu gözle bakmak gerekir.

Uzumaki Naruto

-Arkadaşını kurtaramayan biri hokage olamaz...

 -Konohanin hokagesinin bu tip heriflerle uğraşmasini bir manasi yok..Gidin ve bir bardak çayin tadini çikarin ..

 -Kollarımı koparırsa, onu ölümüne tekmelerim. Bacaklarımı koparırsa, ölümüne ısırırım! Başımı koparırsa, ölümüne gözümü dikip bakarım! Gözlerimi söküp çıkarırsa, mezarımdan onu lanetlerim! Paramparça bile olsam, Sasuke'yi Orochimaru'dan geri alacağım!

Hinata Hyuuga
-Her zaman seni takip ettim... Sana yetişmeye çalıştım... Hep seninle konuşmak istedim... Hep seninle olmak istedim... Beni değiştirdin... Gülümseyişin beni kurtardı... Bu yüzden seni korumak için ölmekten korkmuyorum... ........ÇÜNKÜ BEN........ ........SENİ SEVİYORUM......... :utandim: (delircem neden naruto ve hinata hakında bir bölüm veya diyolog geçmedi. bu söz söylendi ve orada bitti mi yani :alo: )

3 yorum:

izmirdeki o gay dedi ki...

sakura gibi yar konoha gibi diyar olmaz :)

yufkayureklikelgobekli dedi ki...

Hinata varken Sakura gitsin kumda oynasın!

oqueys dedi ki...

Hinata var da nasıl var nerede tamam animede silik bir karakter oynaması lazım utangaclığından dolayı ama bildiğin animeden sildiler painden sonra kızı.