4 Mart 2012 Pazar

My Anime List



        Cok güzel bir site olan  *MAL kullanıcıya hem rahat kullanış sağlıyor. Hemde kendi tarzını tasarlamanı sağlıyor. İzlediğin animelerin listesini yaparak hem böylece nerede kaldım sorunu olmuyor. İzliceğin animeleri listeye alıp izlinecekler bölümü de oluşturabiliyorsun. Herşey sana kalmış. Sana cok büyük bir imkan veren bu site animeler ve mangalar hatta ses sanatcıları hakkında bile bilgilerle seni şaşırtabiliyor. Birnevi  tüm animelerin arşivi bulunuyor. İstersen site icinde arkadaşlıkda edinebiliyorsun. Kesinlikle üyelik acmalısınız :)

*MAL : My Anime List   ( http://myanimelist.net )

Benim adresime gelince :  oqueys anime list  (ne kadar fazla bir liste olmasa da yavaş yavaş artıyoruz)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mantıklı bir eleştiri için teşekkür ederiz. Ben ve komşum sadece bu konuda biraz araştırma yapmak için hazırlanıyor. Biz bir kapmak yerel kütüphaneden bir kitap var ama bu yazı daha öğrendim düşünüyorum. Ben orada özgürce paylaşılan bu bilgileri görmek için çok memnunum.