12 Ocak 2013 Cumartesi

Baka to Test to Shoukanjuu Ni!

 Baka to Test to Shoukanjuu Ni!

   Ve an itibariyle bu animeyi de izlemiş bulunuyorum. İlk sezonu olan "Baka to Test to Shoukanjuu" nun tanıtımını buradan yapmıştım. Bu sefer tanıtım yapmama gerek duymadığımdan dolayı sizlere sadece  fikirlerimi paylaşacağım. İlk sezon kadar iyi. Hiç bir eksik olmadan aynı komedi daha daha iyi bir şekilde devam ettirmişler. Gülmekten öldüm denilebilinir. Tavsiye gece vakti izleyecekseniz kesinlikle öyle bir hataya düşmeyin gece gece herkesi uyandırabilirsiniz.
     

   Himeji karakteri baya dikkat çekiyor. Sevgili olunması gereken kız tipi ;) Bu sezonda  himeji ile minami baya akihisa'nın üzerine gidiyorlar. Buradan da baya eğlenceli komedi çıkmış oluyor. Sonuçta bir aptalla uğraşmak eğlencenin kapılarını ardına kadar açmış oluyor :)



   Tabi ki akihisa ile Yuujinin birlikte kopuşları da gülme noktasını artıran yerlerden birisi. Röntgenci de bu eğlenceyi katıldığı sürece kadro neredeyse tamamlanmış oluyor. İzlediğim Komedi animeleri arasında en iyilerinden biri diyebilir.(NOT:Gintama yı izlemedim daha hala kendimden utanıyorum)  Tekrardan şiddet ile öneriyor ve buradan ayrılıyorum ;) 


2 yorum:

Sıla dedi ki...

ne zamandır böyle bir anime arıyordum komedi türü izlemeyi düşünüyorum

oqueys dedi ki...

2 sezonu birden izle bence de hem kısa hemde güzel bir komedi animesi